Naar hoofdinhoud

Mijn Bestelling

Er zijn minder tickets beschikbaar dan aangevraagd.
Product
Aantal
Prijs
Geen producten in de winkelmand.
Service/transactiekosten:
€ 0,00
(€ 2,50 per ticket)
Totaal:
€ 0,00
Ga naar bestelling
  1. Home
  2. Race
  3. Inschrijven bedrijven 2026

Inschrijven bedrijven 2026

Hé krachtpatser. Durf jij de strijd aan? Schrijf je dan nu in voor de Drakenbootrace voor Bedrijven op zaterdag 20 juni of zondag 21 juni.


Prijzen & sponsorbrochure 2026 aanvragen

Wil je meer informatie over de verschillende deelname- en sponsorpakketten en de prijzen? Stuur ons dan even een e-mail of bericht, dan sturen we je de brochure toe.


Ja, wij willen graag meedoen aan de Remeha Drakenboot Bedrijvenrace!

Contactpersoon
Graag ontvangen we een 2e mailadres van een collega waar alle informatie voor het team ook heen mag.

FACTUURGEGEVENS

Als wij een betalingskenmerk dienen te vermelden of wanneer uw factuuradres afwijkt van het postadres, kun je dat hier aangeven.

Indien van toepassing

DEELNAME BEDRIJVENRACE

Wij doen mee aan de Remeha Drakenboot Bedrijvenrace 
  • Let goed op dat je je team voor het juiste klassement opgeeft
  • Na inschrijving van klassement veranderen, is misschien niet meer mogelijk
  • Open klasse: verdeling aantal m/v maakt niet uit
  • Mix klasse: minimaal 8 vrouwelijke peddelaars
  • Zondag: open klasse, het aantal m/v maakt niet uit, de 15 bedrijventeams vormen één eigen klasse = > grote kans op een finaleplek! :-)
Klassement 
Eerste voorkeur dag 

Op welke dag wil jullie team varen? Zaterdag zijn er circa 80 plekken bij de Bedrijvenrace, op zondag zijn er circa 15 plekken voor Bedrijventeams, en doen er ook buurten en verenigingen mee.

Andere dag als optie?  

Als de dag van jouw eerste voorkeur vol zit, wil je dan op de andere dag meedoen?

Tweede team

Als je met 2 teams zou willen meevaren, kun je dat hier alvast aangeven. Op 1 februari kijken we of er nog plekken beschikbaar zijn voor 2e teams.


De mogelijkheden om jouw bedrijf tijdens het Drakenbootfestival te promoten zijn enorm. Kies bijvoorbeeld voor je eigen tent, extra exposure en naamgeving of adverteren.

PROMOTIE

Wij breiden onze deelname uit (optioneel) met promotiepakket(ten)
Onze commercial het hele weekend op alle LED-schermen

TENTEN

Type tent

Optioneel: wil je graag een eigen tent met je team huren, geef dan hier je voorkeur aan voor het type tent. Bij de tent is het meubilair en een doek met jullie logo inbegrepen.

Dag(en) tent

Op welke dag(en) wil jullie team de tent gebruiken?

Tent upgrade

TICKETS & MUNTEN

Geef hier je EXTRA bestellingen alvast door! Tickets/munten die al zijn inbegrepen in jouw pakket tellen we hier automatisch bij op. Eventueel (bij)bestellen van tickets, munten en lunches kan TOT UITERLIJK 1 MEI. Tickets zijn uiteraard enkel (bij) te bestellen zolang ze niet uitverkocht zijn. Voor ticketprijzen en staffelkorting: zie de brochure.

Tickets voor het concert op vrijdag 19 juni


De muntprijs wordt in 2026 vastgesteld.

Welke collega's wil je machtigen om jullie consumptiemunten op te halen bij de kassa (maximaal 3 namen)?

Machtiging bijbestellen munten 

Mogen deze collega's tijdens het festival ook munten op rekening bijbestellen bij de kassa? Je ontvangt dan na het festival een factuur voor deze bestelde munten.

Met de consumptiemunten kun je tijdens het festival bij alle Foodtrucks allemaal lekkere lunches, hapjes en maaltijden bestellen. Liever kant en klare lunchpakketten voor het hele team? Deze zijn uitsluitend vooraf te bestellen (tot uiterlijk 1 mei), en tijdens het festival af te halen bij de frietkraam: • 1 wit bolletje met kaas, gemengde sla en tomaat • 1 bruin bolletje met ham, ijsbergsla en komkommer • 1 stuk fruit • 1 mars/snicker Prijs: € 9,50 p.st.


SMS INSTAP-ALERT

NIEUW! Als het tijd is om in te stappen, maar jullie team is nog niet bij de steiger, dan sturen we een sms-oproep. Naar welke teamleden kunnen we die versturen?

INFO PRESENTATOR

Wat moet de omroeper weten over jullie team en/of bedrijf? Geef hier alvast leuke weetjes op voor de speaker!

125 woorden over

LOGO

Upload hier alvast jullie actuele logo, bij voorkeur als vector-bestand.


BEVESTIGING

  • Verzeker je ervan dat je jouw team compleet krijgt, voordat je dit inschrijfformulier invult!
  • Met het inschrijven van je team verbind je je aan het Algemeen Reglement Deelnemers & Huisreglement.
  • Dat houdt ook in dat als je je team wilt terugtrekken, er annuleringskosten verschuldigd zijn.
  • Tot 1 mei is dat 50% van het inschrijfbedrag, tenthuur, eventueel sponsorbedrag etc.
  • Na 1 mei is annuleren en (gedeeltelijke) restitutie niet meer mogelijk.
Akkoord 
Annuleringskosten 
Akkoord Algemeen Reglement Deelnemers 

RUIMTE VOOR OPMERKINGEN


Naam

Uw browser ondersteunt het Handtekeningveld niet
Updates deelname & nieuwsbrief
Team compleet?

Schrijf je team alleen in wanneer je zeker weet dat je team compleet is of komt! Je team inschrijven is namelijk niet vrijblijvend. Wij rekenen op jullie deelname en we moeten andere teams afzeggen zodra de race vol zit. Indien je jullie team niet compleet krijgt of om een andere reden je inschrijving later toch wilt terugtrekken, dan worden er annuleringskosten in rekening gebracht. Zie voor meer info hierover ook de deelnamevoorwaarden.